un barbat care… nu doar se crede barbat ci are si curajul sa domonstreze asta..

..ce legatura are postul asta cu 1 decembrie? .. probabil niciuna… e doar o bucata din gandurile Marinei.. o ‘femeie’ ca toate celelalte.. una care n-ar refuza niciodata un astfel de barbat... un barbat care nu doar se crede barbat ci are si curajul sa domonstreze asta..

„”””””Un barbat inalt, cu o prezenta impunatoare, brunet, ochi albastri sau negri, elegant, stilat, educat, romantic, cu simtul umorului, puternic, destept si inteligent deopotriva, versat, capabil sa se descurce singur in viata, cu un zambet care sa ma faca sa uit de toti si de toate, o voce masculina si totusi calda, manierat, care sa nu consume bauturi alcoolice mai mult decat este cazul si ocazia.

Un barbat care sa reuseasca sa ma „imblanzeasca” prin gesturi subtile si cuvinte bine alese; care sa imi poata lua rasuflarea cu un sarut; care sa imi suporte capriciile cu demnitate si sa inteleaga faptul ca de cele mai multe ori sunt alintaturi prin care imi doresc ca el sa fie mai afectuos cu mine.

Un barbat care sa stie sa ma cucereasca; care sa imi faca jocurile de seductie; care atunci cand vede ca ma las greu intelege ca doresc sa ii testez limitele si, mai ales, interesul pe care il manifesta pentru mine, iar atunci insista mai tare, ma suna mai des, ma cauta peste tot si ma face sa ii simt prezenta.

Un barbat care sa nu ma controleze la fiecare pas; care sa imi ofere libertatea si increderea necesara in orice relatie; care sa inteleaga ca viata mea se completeaza cu a lui, nu se limiteaza la a lui; care sa fie capabil sa imi accepte prietenii indiferent daca sunt baieti sau fete.

Un barbat care sa stie sa insiste atunci cand este nevoie; care sa stie ce sa imi spuna atunci cand ma supar; care sa stie cum sa se poarte pentru a ma cuceri zi de zi; care sa reuseasca sa ma faca sa fiu nebuna dupa el, astfel incat sa nu imi capteze altul atentia.

Un barbat care sa stie ce muzica sa imi puna; care sa stie in ce locuri trebuie sa ma duca; care sa stie de ce am eu nevoie fara ca eu sa ii spun, ci doar din simpla observatie.

Un barbat care sa nu ma faca de ras in nicio circumstanta; care stie sa se comporte si sa se adapteze in orice mediu si situatie, fara figuri de clasa sociala sau eveniment; care poate sa se simta foarte bine atat la o petrecere stilata, cat si la un gratar de 1 Mai.

Un barbat care sa stie cand si mai ales cum sa ma ia in brate si de mana; care sa nu asculte glasul lumii; care sa nu aiba nevoie de dovezi de afectiune in public pentru a se convinge ca il iubesc; care poate intelege ca daca nu stau atarnata de el nu inseamna ca nu sunt al naibi de mandra de faptul ca il am langa mine si ca este al meu.

Un barbat care sa stie sa imi stearga lacrimile si sa ma incurajeze ori de cate ori uit sa fiu puternica; care sa imi spuna lucrurile pe care orice femeie isi doreste sa le auda si sa ma faca sa il si cred; care sa imi dea incredere in el, dar mai ales in NOI.

Un barbat care sa stie cum sa se joace cu mine si cu nervii mei, fara sa ma simt ranita in amorul propriu; care stie cand se poate alinta si cand trebuie sa fie serios, astfel incat eu sa nu inteleg gresit gesturile sale; care sa fie mandru de mine si cu mine.

Un barbat capabil sa inteleaga dorinta mea de control, expansiune si independenta; care sa nu se simta subminat de ambitia mea, exuberanta mea, mai pe scurt personalitatea mea; care sa se poata bucura cu adevarat alaturi de mine ori de cate ori imi ating scopurile, iar atunci cand am un esec sa fie in stare sa ma sprijine, in niciun caz sa imi spuna ca e „imposibil”.    „”””

Barbatul care, din pacate, sunt convinsa ca nu creazi ca exista sau ca va exista vreodata… drept pentru care nici nu il cauti, dar ai speranta ca undeva, pe lumea asta exista acel EL care sa aiba extraordinar de multe lucruri in comun cu visele tale… dar stii ce..? nici nu trebuie sa-l cauti.. o sa-l intalnesti intr-o zi… si nu-ti fa griji ca o sa treci pe langa el fara ca macar sa-l observi.. cand o sa-l vezi ai sa stii ca e EL ..;)

have a gr8 life guys:*

„When nothing is sure, everything is possible.”

…..

Lasă un răspuns

