-fara titlu- intelegi?!

Care este diferenta dintre dragoste si obsesie? Nu te-au facut amandoua sa stai treaz noaptea, sa bantui pe strazi, o victima a propriei tale imaginatii, a propriei inimi? Nu te-ai scufundat in amndoua, cu capul inainte, in nisipuri miscatoare? Nu era fiecare barbat indragostit un prost si fiecare femeie o sclava?

Dragostea era ca ploaia: s-a transformat in gheata sau a disparut. Acum o vezi, acum nu o mai gasesti, indiferent cat de mult cauti. Dragostea s-a evaporat; obsesia era mai reala; durea, ca un ac in fund sau o piatra in pantof. Nu disparea intr-o clipa. Un telefon de dimineata plin de regrete. O scrisoare care spunea, Draga, la revedere din partea mea. Obsesia avea un gust familiar. Ceva ce stiai de o viata. Se instala si statea la panda; ramanea cu tine.

Vreau sa zbor… dar imi sunt tinute aripile.  Vreau sa fug… dar imi simt prea greu trupul. Vreau sa vad clar… dar sunt orbita de lumina.

Plang… dar trebuie sa rad. Sufar… dar trebuie sa par fericita.

Sunt intr-un contrast continuu intre mine si lume, intre ceea ce sunt si ceea ce trebuie sa fiu.

Cu ce m-a ajutat faptul ca am fost sincera, directa, deschisa, cand vorbele mele s-au pierdut in propriul ecou? .. oricine are anumite limite.. iar eu le-am atins pe ale mele..  .. am avut destula rabdare.. chiar mai multa decat ar fi putut oricine sa liciteze pentru tine.. oricum ar fi.. daca nu faci lucrurile la timpul potrivit mai bine nu le mai faci niciodata ..

…………Nimeni nu-si va aduce aminte de tine pentru gandurile tale secrete……..

2 responses to this post.

  1. „Sunt intr-un contrast continuu intre mine si lume, intre ceea ce sunt si ceea ce trebuie sa fiu.”

    Foarte frumos ai spus…o fraza prea „concentrata”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

