Ei, dragul meu, chiar nu inteleg nimic!

Si cred ca te gasesc astazi mai aproape decat ieri.
Ti-am simtit parfumul cand ma plimbam pe strada mea pustie.
Si mi-am dat seama ca a inceput sa imi fie dor de tine.
Apoi mi s-a parut ca te-am vazut in trecatorul ce mi-a taiat calea.
Si mi-am dat seama ca nimeni nu iti poate semana.
Acum nu te mai caut decat in mine, cu totul tau de care m-am indragostit.
Nu mai permit azi nimanui sa-si dea cu parerea si nu ii mai las pe ceilalti sa imi spuna ce mai faci.
Ei nu stiu ca tu esti tot timpul cu mine.
Ei cred ca pot sa intervina in povestea ce ne-am scris-o de dinainte sa ne stim.
Ei nu cunosc nimic din mine si din tine si judeca mereu himerele din capul lor.
Ei au uitat ca noi suntem iubire si nu cunoastem spatiu, timp, ci doar inimi.
Degeaba le spun eu ca luna fara soare n-ar fi capabili sa o vada…
Ei, dragul meu, chiar nu inteleg nimic!

by Simona

Lasă un răspuns

