..greselile nu se iarta.. se repara..

A trecut multa vreme… atata vreme iar tu n-ai dat nici macar un semn.. am continuat sa sper.. cred ca n-am incetat niciodata sa fac asta.. nici macar atunci cand mi-am promis mie ca nu ma mai joc.. ca totul s-a terminat, ca nu are rost.. ca nu merita.. totusi subconstientul meu, in continuare, spera ca ..sper..
… fara sens … totusi ai venit intr-o zi de nicaieri.. fara niciun drept.. si m-ai intrebat… daca te-am iertat.. daca ti-am iertat greselile..ptr ca acum stii ca ai gresit… .. hmm .. ma uit fix in ochii tai si nici macar eu nu inteleg.. ma asteptam la orice.. ma asteptam sa mai simt ceva..dar nimic.. nici ura.. nici dragoste.. nici manie.. sau fericire… doar mila.. atat a mai ramas din tot ce aveam odata de daruit.. mila.. nu suna umilitor?.. candva imi mutasem mila si iubirea inauntrul tau… apoi am plecat .. te-am iubit in continuare..dar mila nu mi-a mai fost… iar acum asta?…iarasi mila aia nenorocita.. MILA si atat? Surprinzator pana si ptr mine.. ravasitor de-a dreptul..
.. dragul meu..pe mine n-am reusit inca sa ma iert.. pe tine insa te-am iertat din prima clipa.. dar greselile?… n-ai aflat ca greselile nu se iarta?.. greselile se repara ..
..dar stii si tu deja ca nu esti bun la reparat greseli…asa ca mai bine .. invata sa traiesti cu vina.. deja se simte ca la ea acasa ‘in tine’..🙂

Lasă un răspuns

