Amatori!

ma gandeam azi la Alexa.. si mi-am adus aminte de un banc🙂.. care i s-ar potrivi :))

citez: „..”

Bin Laden se uita la turnul din Pisa, trage doua fumuri de tigara si spune in scarba:
– Amatori!

…si ca tot veni vrb de fumuri de tigara:

Tigara ramîne însarcinata. Dar nu stie cu cine.
Îsi încearca norocul la Kent: „Kente, mai tii minte cînd am stat noi doi în aceeasi scrumiera si ne-am a*s? Ei bine, am ramas grea. Cu tine“.
Kent: „Ma, tigaro, e imposibil! Pai, tu nu stii ce filtru am eu? Nu trece nimic.“
Tigara nu dispera si merge la Marlboro: „Marlbore, îti amintesti ca, odata, am stat în aceeasi scrumiera si ne-am a*s îndelung? Na, cum sa zic… s-a întîmplat sa ramîn gravida cu tine“.
Marlboro: „Neeeee, nicidecum, tigaro! Pai, la ce filtru am eu, nu exista sanse nici macar teoretice!“
Asa ca tigara decide sa apeleze la solutia de avarie, Carpati fara filtru: „Auzi, ba, Carpatiule, mai tii minte cînd ne-au postit muncitorii aia? Ete, m-ai lasat bortoasa!“.
Carpati (rîzînd ca nebunu’ si vorbind printre sughituri de veselie): „Ba, tigaro, asa ceva nu se poate!!! Pai, tu nu stii ca eu ma scutur în pachet?!“

One response to this post.

Lasă un răspuns

