Cea mai erogena zona este mintea. Cei mai buni amanti au mintile cele mai murdare.

… bah si mi-a zis Andreea sa am grija sa nu fac vreo prostie… dar e posibil?.. normal ca nu :)).. si uite asa am plecat eu frumos de acasa😀.. sa ma intalnesc cu un prieten…. toate bune si frumoase.. prea bune si frumoase :)).. ptr ca la un moment dat am primit un mesaj de la un alt prieten pe care nu-l mai vazusem de 3 ani..(sau cel putin asta credeam eu).. asa ca evident am acceptat sa ne intalnim..la o „cafea”.. in aceeasi seara… asa ca inchei o intalnire si ma indrept spre o alta.. unde … intr-un mod suprinzator n-am dat peste  cine credeam eu ca trebuie.. era un tip pe care nu-l mai vazusem in viata mea :)) ..dar cum mereu ma intalnesc cu oameni pe care nu-i cunosc..unul in plus ce mai conteaza … (si doar mi-a zis Andreea sa nu mai bag mainile in zapada ca nu-mi face bine)... :)) .. ajung acasa intr-un final .. putin(de fapt putin mai mult) bulversata.. si dupa o noapte in care n-am putut sa inchid ochii… nici macar 2 minute.. ajung azi in b22 cu dragii mei colegi..

…mda unul mai drag decat altul:)) si cum era de asteptat :)) sa zicem ca s-au straduit sa ma faca sa ma simt bine.. hmm prea bine.. atat de bine ca am fost nevoita sa plec, atat de bine ca nici macar nu pot sa mai scriu.. .. si totusi… ti-am promis ca ma razbun :)) .. ne vedem peste fix 5luni, in cel mai rau caz ..10 luni.. si ptr asta, 3 zile n-o sa te mai dai jos din pat …. :>:-„ mai ceva ca’n bacul ala cu:

O reporterita se duce la stana sa verifice virilitatea ptr. care era vestit badea Gheo.
– draga mea.. iesi tu frumusel afara si umpleti plamanii cu aer proaspat.
– da bade eu n-am venit la matale ca sa respir aer curat..
– asculta la mine ce-ti spun..
dupa jumatate de ora reporterita da sa intre in casa:
– draga mea.. iesi tu frumusel afara si uite-te asa la copaci, la flori, la pasari..
– da bade eu n-am venit la matale ca sa admir natura.
– asculta la mine ce-ti spun..
mai sta ce mai sta si da din nou sa intre..
– draga mea.. mai du-te odata si uita-te la cer si la soare..
– da bade cat ma mai amani.. n-auzi ca am venit ptr altceva la matale..?
– asculta la mine ce-ti spun.. mai du-te odata afara .. uita-te inca odata la copaci, la flori, la pasari, la cer, la soare.. ca 7 zile o sa vezi numai tavanul..

One response to this post.

  1. Posted by Andrei on 21/12/2010 at 8:26 pm

Lasă un răspuns

