23 decembrie-toate visele au pretul lor

23 decembrie

… asta inseamna un an complet.. ciudat cum lucrurile o iau de la capat.. ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.. cine zice ca trebuie sa ai o axa a timpului?.. sa pui trecutul si viitorul la minus si plus infinit..iar tu sa te chinui sa balansezi undeva in zona lui ‘0’.. daca nu e deloc asa.. daca axa asta e de fapt un cerc.. unde minusul si plusul sunt aceeasi unitate.. condamnate la repetitivitate?..

..de la un timp nu mai inteleg nimic.. nu-mi mai pot da seama ce trebuie sa aleg.. nici macar nu stiu daca asta e ceea ce trebuie sa fac.. poate ca pana la urma lucrurile nu se rezuma la a alege.. am uitat sa visez.. am uitat sa visez asa cum o faceam alta data.. nu era mai simplu dar macar era mai clar.. stiam intotdeauna care e urmatorul pas.. ce urma sa se intample.. si se vedea clar pe o distanta lunga… iar acum?!… ceata… de o densitate prin care abia se intrezareste lumina…

… poate ca ar trebui sa plec o vreme… sa ma detasez de lumea reala.. atat de bulversanta.. poate ca ar trebui sa-mi dau o intalnire.. mie cu mine insami.. sa ma regasesc printre propriile-mi ganduri si simtiri.. si pana la urma… plecare nu este intotdeauna un abandon, este si un mod de a pastra ceea ce ai trait, daca sti sa pleci inainte de a fi prea tarziu…

…. toate visele au pretul lor…. iar eu am ramas datoare… asa ca trebuie sa platesc pentru ele.. cu altele noi… platesc ….pana la fericire..🙂

Same old story:

between-dream-and-reality-part-1
between-dream-and-reality-part-2
between-dream-and-reality-part-3
between-dream-and-reality-part-4
between-dream-and-reality-part-5

Lasă un răspuns

