tavanul tau e cerul meu….

.. se pare ca pana la urma banuielile se transforma in certitudini.. de cele mai multe ori, cand te astepti cel mai putin.. .. asa m-am convins eu ca unii oameni nu pot trece peste anumite bariere. Limitati de la un cap la altul (oare ce o insemna de fapt vorba asta :)) acum imi suna putin diferit..)

.. sunt oameni care au o relatie de mai multa sau mai putina vreme.. indiferent cum ar fi si cat s-ar stradui nu pot fi si prieteni.. sunt atat de captati in relatia lor de falsa iubire ca mai intai uita sa fie si prieteni iar apoi le este aproape imposibil.. asa cum.. altii nu pot trece de bariera prieteniei.. sunt prieteni si atat .. nu pot avea un alt tip de relatie.. probabil.. sunt prea prieteni.. putin prea mult prieteni ca sa mai incapa si altceva in relatia lor… si cu toate astea majoritatea reusesc sa le combine/./ … sa traiasca in dualitate..

…. Doar ca .. vezi tu.. de asta am spus intotdeauna ca decat sa faci un lucru cand e prea tarziu, mai bine nu-l mai faci niciodata…

Eu una refuz sa traiesc in lumea obisnuita ca o femeie obisnuita… sa ma implic in relatii obisnuite..nu ma pot conforma lumii. Ma conformez doar mie insami. cine sa mai inteleaga..


 

Lasă un răspuns

