Facebook e singurul loc unde se accepta sa vb cu un perete

I: De ce prezervativul e transparent?
R: Pentru ca spermatozoizii macar sa se bucure de priveliste, daca oricum nu pot intra.

Bula la scoala, la cererea invatatoarei, trebuia sa faca o rima. Bula se gandeste putin si zice:
– Foaie verde barabula, stau in apa pan` la .. brau.
Invatatoare: – Bine bine, Bula, dar rima unde e ?
Bula : In apa !

Dupa o aventura de doua luni, o tanara il intreaba
plina de emotie pe iubitul ei:
– Cand o sa ma prezinti rudelor tale?
– Draga mea, deocamdata e imposibil. Copiii sunt la tara, iar nevasta-mea e plecata intr-o delegatie!

Mama, zice Bula, m-am hotarat sa ma insor, dar nu stiu ce sa fac: daca ma insor cu o femeie frumoasa, n-am sa fiu linistit, daca ma insor cu o femeie urata n-am sa fiu multumit.
– Mai Bula ii zice maica-sa, tu ce ai prefera: sa mananci un rahat de unul singur sau sa mananci un tort cu prietenii?

La masa,tatal catre copil:
-Fiule,maninci ca un purcel! M-auzi? Ca un purcel! Stii ce este un purcel,nu?
-Da,tata,copilul unui porc.

– Tata, care e diferenta intre complet si terminat?
– Fiule, daca cunosti femeia potrivita esti complet, daca o alegi pe cea gresita esti terminat😀

Un tanar se intoarce acasa foarte trist, dupa ce plecase sa ceara mana prietenei sale. vazindu`l asa tatal lui il intreaba: -Ce s-a intamplat? te-a refuzat? – Da…. Mi-a tras si o palma! -De ce? Nu i`ai spus cum te`am invatat eu? “Draga mea, timpul se opreste in loc pentru mine cand privesc in ochii tai!” -Ah, asta era! am gresit formula… Eu i`am spus: “Ai o fatza de`mi sta ceasul”

– Buna ziua!
– Buna ziua, domnule politist!
– Dumneata, tinere domn, pe gheata asta conduci cu 70 km pe ora? Vrei sa ajungi la spital?
– Da!
– Bravo frumos raspuns!…Esti smecher, ai?
– Nu! Sunt doctor!

De ce barbatii gandesc mai mult, iar femeile vorbesc mai mult?
Pentru ca barbatii au 2 capete iar femeile 6 buze.

Lasă un răspuns

