Prietena mea rade intotdeauna in timp ce facem sex, indiferent de ceea ce citeste. Steve Jobs

Sotul intra in pat si-i sopteste sotiei la ureche: „Sunt fara chiloti”
Sotia: „Lasa-ma sa dorm, maine am sa-ti spal o pereche!”

Ea, după sex oral, vrea să-l sărute. El încearcă să se eschiveze…
– Ciudaţi sunteţi voi, bărbaţii. După voi vă este greaţă, după alţii, nu…

Doua colege mergeau pe trotuar spre casa . Una din ele il vede pe fostul prieten al celeilalte;
– Uite-l draga pe Gigel !
– L-am vazut!
– Si nu-i faci cu mana ?
– La’s sa-si faca singur.

El şi ea în pat. Sună telefonul. Ea răspunde. După ce ea se întoarce, el întreabă:
– Cine a fost?
– Soţul.
– Atunci plec.
– Stai liniştit. A zis că mai intarzie o oră-doua, fiindcă a ieşit cu tine la o bere!!
– Ce inseamna a face dragoste?
– Este ceva ce face o femeie in timp ce un barbat o f**e

O tipa in pat cu un tip:
-Dragul meu,incet dar sigur am ajuns la concluzia ca ducem lipsa de acelasi lucru!!

4 cuvinte pe care nu vrei sa le auzi in timp ce faci dragoste:
„Draga, am ajuns acasa”

O doamna distinsa intra intr-un butic elegant de palarii.
– Cu ce va putem servi?
– Mi-as dori o palarie mare, cu ceva romantic, poate cu o tenta bleu sau verde, poate cu flori, sau cu fructe stilizate…
– Concret, la ce va ginditi?
– Concret, la o partida de sex.. Dar ar fi buna si o palarie frumoasa!!!

One response to this post.

  1. Dupa ce am lecturat cele scrise pe blog parca mi-a venit si mie cheful de … putin mai multa distractie😛 Sa ma distrez cu vibratiile mobilului sau cu alt fel de vibratii😀 BellaMaria

    Răspunde

Lasă un răspuns

