– waiting for you –

..cam asta ziceam anul trecut pe 2 ianuarie..

…………………………eheeeeee.. si uite-ne in noul an………………………………………

Nu stiu de ce dar nu rasuflu deloc usurata. Anul asta parca vine numai sa-mi aduca vesti proaste.. Imi sopteste asa discret.. ca o sa am mai multe responsabilitati, ca trebuie sa muncesc mai mult si sa vorbesc mai putin, ca fac 18 ani, ca trebuie sa ascult mai mult si sa fiu mai diplomata… … sa fac o pauza…..etc. ….etc. ….etc. ……..numai lucruri obositoare .. toate incheiate cu celebra replica ” la anu’ nu ma mai combin”… :) )cand eu imi propusesem sa scot maxim din toate relatiile ..[ Arpi…. maxim am zis..]

Si-mi mai propusesem sa scriu ce vreau sa obtin pana la sfarsitul anului 2010.. asa ca am luat un carnetel si un pix.. dupa juma de ora pagina era putin mai goala decat la inceput… asa ca m-am decis…. sa las viata sa curga asa cum vrea ea…de ce sa-mi bag eu coada sa-i stric jocul.

Si de parca nu era suficient.. mai vine si evreul ala convertit la catolicism… nenea Nostradamus, cu prezicerile lui, cum ca in 2010 incepe al 3-lea razboi mondial… asa prin noiembrie… (exact inainte de ziua mea).. si atunci il intreb pe Andrei.. sa mai astept sau nu?;;)

P.s. stiu ca voi(restul) nu ati inteles mare lucru din postul asta…. de fapt.. n-ati inteles nimic… da trebuia sa scriu ceva.. asa pentru mine… ca sa fiu pe aceeasi frecventa cu 2010…

…. peace and love guys…

ca o scurta analiza.. chiar am avut mai multe responsabilitati ..am vrb mai putin si-am ascultat mai mult.. inevitabil am fct si 18 ani .. si mda..pana la urma am scos maxim din toate relatiile :)) mai mult sau mai putin..

.. ce vreau anul asta?.. lasand la o parte bac, admitere, facultate.. cred ca singurul lucru pe care-l vreau anul asta ar fi ceva mai mult respect de sine.. am alergat destul din floare’n floare /// poate ca e timpul sa trec la baza a doua🙂 ..iar ptr asta am nevoie de TINE..

..happy new year >:D< :*:*take care

Lasă un răspuns

