Stiu ce crezi.

Stiu ce crezi. Adevarul este altundeva, teama are chipuri nenumarate. Am avut nevoie de ceva timp pentru a-mi marturisi teama ca n-am sa stiu cum s-o port in visele mele, teama ca n-am sa pot fi la inaltimea lor, teama ca n-am sa le pot infaptui, teama ca, pana la urma, n-am sa pot recunoaste ca ea ma uitase.

Am vrut de mii de  ori s-o caut, dar, si atunci, mi-a fost teama ca ea n-o sa ma creada, teama ca n-o sa stiu sa reinviez rasul nostrum in doi, teama ca ea n-ar m-ai fi aceea pe care o iubisem si, mai ales, mi-a fost teama sa n-o pierd din nou: asa ceva, n-as fi putut indura. Am plecat ca sa ma indepartez de ea. Dar, cand iubesti, nu exista distante. Era de ajuns sa-I semene o femeie pe strada, ca s-o vad pe ea mergand in fata mea, era de ajuns sa inched ochii ca sa-i vad pe ai ei, era de ajuns sa ma cufund in tacere, ca sa-I aud vocea. In acelasi timp fugeam de lasitatea mea. Am renuntat, si daca ai sti cat de tare ma urasc pentru asta! Traiesc o contradictie: nadajduiesc ca viata sa ne aduca din nou unul in fata celuilalt, dar nu stiu daca as indrazni sa-I vorbesc. Acum, trebuie sa merg inainte; dar n-am uitat sa singuratatea e o gradina in care nu creste nimic. Chiar daca astazi traiesc fara Lauren, nu mai sunt singur; si asta pentru ca, undeva, exista ea.

citat

Lasă un răspuns

