Post de URGENTA!!!

.. NU AM NET… incredibil asa ceva:)) nu mai am net de-o saptamana si inca nu m-am dus de tot cu pluta:)).. ei da noroc cu orele de „informatica” de la scoala:)) si mai noroc ca am 7 pe saptamana.. am ramas in urma cu toate :)) n-ai net n-ai viata… clar=)):)) cu toate ca ies mai des.. mult mai des in orash=)) tot sunt in urma cu „stiinta”””” ..  e deprimant.. am zis cumva ca n-am net?:| .. cah cah cah…

ne vedem cand ne-om vedea:)) .. pana atunci.. va las cu posturile programate:) ca de obicei:)

peace and love guys:X>:D<

Lasă un răspuns

