..dialoguri din viata..

– Esti ciudata.
– Cum adica?
– Pari trista.
– Dar nu sunt trista. Sunt multumita.
– Vezi? Tonul vocii tale e fals, esti trista cu mine dar nu indraznesti sa-mi spui nimic.
– Dar de ce as fi?
– Pentru ca aseara m-am intors tarziu si beat. Nici macar nu m-ai intrebat unde am fost.
– Nu ma intereseza.
– De ce nu? Nu ti-am spus ca ies cu Mihai?
– Si n-ai iesit?
– Ba da.
– Atunci de ce vrei sa intreb?
– Cand iubitul se intoarce acasa tarziu, iar tu sustii ca il iubesti, nu crezi c-ar trebui sa-ncerci macar sa afli ce s-a-ntamplat?
– Si ce s-a intamplat?
– Nimic. Am iesit cu el si un grup de prieteni.
– Atunci e bine.
– Chiar crezi asta?
– Sigur ca da.
– Cred ca nu ma mai iubesti. Nu esti geloasa. Esti indiferenta. E normal sa vin la doua noaptea?
– Dar n-ai spus ca esti un om liber?
– Sigur ca sunt.
– Atunci, e normal sa vii la doua dimineata. Si sa faci ce crezi ca e mai bine. Barbatii trebuie sa inceteze sa se mai comporte ca si cum iubitele lor ar treui sa-i trateze ca pe niste copii.
– Nu vorbesc de tipul asta de ingrijorare. Vorbesc de gelozie.
– Ai fi mai multumit daca as face o scena acum, la cafeaua de dimineata?
– Sa nu faci asta, ca ne aud vecinii.
– Putin imi pasa de vecini, n-o fac pentru ca n-am chef s-o fac. Dar, daca asta te face fericit, ma pot preface ca sunt geloasa, plictisita, innebunita.
– Esti ciudata. Incep sa cred ca nu mai contez pentru tine.
– Iar eu incep sa cred ca ai uitat cu cine vorbesti, ca ai uitat cine sunt…


Lasă un răspuns

