..fantoma trecutului

Nu pot trai la nesfarsit cu fantoma femeii care a plecat fara explicatii. Cred ca doar atunci cand o vei intalni, cand iti vei rezolva problema, inima ta va putea fi cu adevarat a mea. La fel s-a intamplat si cu celalalt el: mi-era destul de aproape ca sa observ cat de las a fost in relatia noastra, cum nu si-a asumat niciodata ceea ce isi dorea atat de mult. De multe ori ai spus ca liberattea absoluta nu exista: exista doar libertatea de a alege ceva, iar apoi de a ramane consecvent cu hotararea ta. Si cu cat il vedeam mai mult pe el, cu atat te admiram mai tare. Uite aici un fragment:
„Cand n-am mai avut nimic de pierdut, am primit totul. Cand am incetat sa fiu cine eram, m-am gasit pe mine insumi. Cand am cunoscut umilinta, chiar si atunci, mi-am continuat drumul, si am inteles ca eram liber sa-mi aleg soarta. Nu stiu daca sunt bolnav, daca relatia mea a fost un vis pe care n-am reusit sa-l inteleg cat timp a durat. Stiu ca pot trai fara ea, dar mi-ar placea sa o intalnesc din nou – pentru ai spune ce nu i-am spus cat am fost impreuna: te iubesc mai mult decat pe mine insumi. Daca i-as putea spune aceste cuvinte, as merge mai departe in pace – pentru ca dragostea m-a rascumparat.”

Lasă un răspuns

