..dialog cu cealalta eu..

Am foarte putini prieteni: putini, dar buni, genul in care te poti increde orbeste. In primul rand  Carolina. Stiu ca daca ii spun un secret, buzele ei vor fi pecletuite. Studiaza psihologia: ea ar vrea sa salveze mintile oamenilor, eu cred ca fiecare trebuie sa se salveze singur.
Oamenii se freaca la ochi cand ne vad impreuna, pentru ca eu si Carolina suntem complet diferite, de la marca de pantofi pana la balsamul de par.
Pentru ca eu am picioare de plumb, iar ea, nu.
Pentru ca ea e curajoasa, iar eu, nu.
Carolina e foarte tare: cand a descoperit ca Marco, prietenul ei, si-o tragea cu alta, s-a dus sa discute cu cealalta. Fata habar nu avea ca Marco are prietena. Isi batuse joc de ele, de amndoua. Atunci Carolina a avut o idee: s-au dus amndoua si i-au spus ca  au ramas insarcinate.
– Si acum ce faci?
Imagineaza-ti ca ala a lesinat, apoi si-a revenit in simtiri, si-a dat seama ca era doar o gluma, s-a simtit ca un vierme si si-a cerut scuze.
– Esti un geniu diabolic, i-am spus cand mi-a povestit.
– Multumesc, stiu, a zis ea incantata.
Dar din cand in cand, din cand in cand des,Caro se mai gandeste la Marco. Si din cand in cand el o cheama inapoi, se vad, isi fura cate un sarut, apoi se cearta si ea vine sa imi spuna:
– E un prost!
E un prost, dar il iubeste!
Si eu nu inteleg: ce sens are sa-l iubesti pe unul ca asta?
Adevarul e ca si iubirea e ciudata: nu stii in ce directie o apuca, la un moment dat apare un nou personaj in schema si totul se complica.
– Hai, ma Caro, ce-ai gasit la unul ca Marco? E un cretin!
– S-a schimbat foarte mult, pe bune!
Dar apoi descopera ca acel foarte mult e de fapt foarte putin si Marco e acelasi.
S-a terminat, gata, aia e ultima data cand se vad. Eu ma comport ca si cum as crede-o, chiar daca stiu ca nu e ultima, ca va mai fi inca una si inca una…
Asa e Carolina: asculta ordinele pe care i le da inima si se supune.
Eu nu, eu ma ascult pe mine insami. Si de fiecare data cand trebuie sa hotarasc ceva, fac o adunare generala: inima, corp, trup si suflet se intalnesc si se sfatuiesc.
De obicei, cel pe care-l ascult e capul: mi se pare ca are ideile cele mai bune.

Lasă un răspuns

