Iubirea trece dintr-un pat in altul.

Simti cum bate inima mea?
Eu nu, cred ca s-a descarcat.
De fapt, poate aud fantoma unei batai.
Si va mai sta aici pentru o vreme.
O sa trebuiasca sa-mi aduc aminte de el si va fi trist sau poate va fi frumos, va fi ridicol sau poate serios.
O sa-mi aduc aminte de el, de ceea ce a fost si nu va mai fi, ceea ce as fi vrut sa fie si nu era.
In noaptea asta insa, iti fac o promisiune: n-o sa ma mai las luata la misto, n-o sa ma mai fac frumoasa pentru o intalnire, n-o sa mai astept dupa un telefon pe care nu-l primesc niciodata, n-o sa mai stau sa-mi imaginez zambetul, nasul, parul unor posibili iubiti, n-o sa mor de inima rea, n-o sa ma intreb daca vrea un sarut sau mai mult, daca e intr-adevar cazul sa-mi pierd capul.
O sa iubesc melodiile, cartile, marea, copacii, apusul soarelui… stiu ca ele vor fi mereu acolo pentru mine.
Iubirea oamenilor e diferita, se muta rapid, trece dintr-un pat in altul.
Unde o fi el acum? O fi tot la Ludovica?
Poate s-a intors deja la el acasa, au fost rapizi.
Da, s-a intors acasa, in asternuturile lui, si poate, pentru o clipa, se intreaba si el: „De ce?”
De ce se termina? Dar mai ales: „De ce incepe?”
Zambete, picioare incrucisate, maini care se simt singure… De ce incepe?
Cu persoanele cele mai absurde, cele pe care, daca le-ai cunoaste, le-ai evita,cele cu care nu va merge niciodata, nici macar pentru o clipa, si tie ti se pare ca merge de minune… De ce incepe?
Nu reusesc sa gasesc un raspuns valabil, nici macar unul.
Si simt ca am gresit totul, din primul moment.
Si ma intreb ce s-ar fi intamplat daca l-as fi sarutat in fata celorlalti, daca am fi baut impreuna apa din acea fantana in Piazza di Trevi, daca n-as fi citit mesajele din telefonul lui, daca nu i-as fi respins trupul, de data aia, de datile alea…
Poate ar fi fost la fel, poate nu.
Poate e mai bine asa.

Lasă un răspuns

