printre dragoste si ura

.. ahhh vroiam sa scriu ceva.. dar mi-a luat-o Deea inainte.. si bine a facut ..caci eu una nu puteam s-o spun atat de bine:

Nu mai pot să te văd în faţa ochilor. Am început să te dispreţuiesc în aşa hal încât simpla ta prezenţă mă irită, asemeni unei bluze de lână pe pielea goală. Fiecare cuvânt pe care îl scoţi pe gură mă face să iau o bandă de izolat şi să ţi-o astup. Fiecare privire de superioritate pe care o arunci mă face să te leg la ochi, aşa cum fac copii mici care se joacă de-a “baba-oarba”. Nimic nu m-ar bucura mai mult decât o eventuală evaporare a ta, precum acetona pe care o laşi descoperită. Nu ai putea să te catapultezi pe o altă planetă?🙂

.. genial.. eu nu mai am nimic de adaugat.. ca si cum mi-ar fi citit gandurile…si totusi e ciudat..cum poti sa nutresti asemenea sentimente ptr cineva care odata era mai presus de orice…

5 responses to this post.

  1. Posted by Deea on 20/03/2011 at 2:23 pm

    Poţi, căci ceea ce odată te bucura, te bucura pentru că erai legat la ochi. Odată ce poţi vedea realitatea aşa cum este, nu te mai încântă. Nu degeaba se zice că dragostea e oarbă.🙂

    Răspunde

    • Posted by Thais on 20/03/2011 at 2:27 pm

      bah si daca nu erai la ochi:)) daca le vedeai foarte clar dar le acceptai:))??

      Răspunde

      • Posted by Deea on 20/03/2011 at 3:12 pm

        Da, căci credeai că o să se schimbe. Mereu există speranţa asta „De acum o să fie diferit”. Dar nu a fost:))

        Răspunde

        • Posted by Thais on 20/03/2011 at 8:34 pm

          mda:))) cred ca acelasi lucru l-as fi spus si eu:)) daca as fi fost in locul tau.. sigur nu suntem facute din acelasi material?:))) in afara de coasta lui adam=))

          Răspunde

Lasă un răspuns

