Turismul pentru Gay

.. alohaaa nenea blogule…

.. acum ca l-am salutat ..sau mai bine zis bagat in seama ..ca n-am mai dat pe aici de ceva vreme.. in sensul ca n-am mai fabulat de la mine putere cam de multicel.. ..dar pe asta nu puteam sa o ratez…

….. ideea de baza: un proiect la geografie… ca toate proiectele :)) incepute numa de dragu de a le termina…

….. tema proiectului: Turismul european..

….. absurdul: undeva pe la clasificare dupa multa zapada, mult soare, cultura sau religie ajungem la elementul ambiguu: Turismul destinat persoanelor cu orientări sexuale diferite ..(Turismul pentru Gay).

.. mi se pare doar mie sau fobia asta ptr homosexuali e atat de ‘dezvoltata’ incat sunt tratati ca specie diferita?.. adica eu una nu pricep.. ce-ti poate oferi turismul ptr gay?… un tub de lubrifiant in plus pe etajera din baie?……ahhh incotro ne indreptam :)) ↓↓

..

2 responses to this post.

  1. Posted by Andrei on 25/03/2011 at 12:19 am

    omfg :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

