excursie printre morminte

.. am mai fost eu pana acum la cimitir.. cam asa 1 data la 2 saptamani… dar azi am zis sa prelungesc timpul si am luat-o la pas.. printre morminte :))din cimitir in cimitir.. in total vreo 3..

….ceea ce mi s-a parut mereu interesant e ca intotdeauna in ‘fundul’ cimitirului .. exista o banca… niciodata insa n-am inteles ptr ce :-/.. o fi cumva ptr plimbarea de seara?!! mai ies mortii la o palinca, o cafeluta.. sa aibe unde sa sada..pai se poate ?!doar n-or sta pe piatra funerara..

… in rest e frumos..liniste crunta.. floricele peste tot, mai curat ca pe strada.. se mai aude o ciuica care te scoala din morti din cand in cand.. vantul care fosneste, un copac care scartaie.. ce sa mai.. intr-un cuvant: incantator..

.. recomandare: cimitirul – destinatie turistica.. (evident noaptea.. mai ales cand te pitesti in spatele crucilor si sperii trecatorii)

4 responses to this post.

  1. Posted by ghindoc on 27/03/2011 at 12:14 pm

    :)):)) da pai…tocmai ma gandeam pe unde sa ma plimb😉 ms de sfat :):)) si asa prin cimitir ..n.am mai fost dintr.a 10 :)):)) :X

    Răspunde

  2. hahahaha, ce n-as da sa te vad intr-o seara intr-un cimitir, sa vin dupa tine si sa te bat pe umar in mod asa..mai creepy =)) :X

    Răspunde

Lasă un răspuns

