am nevoie de dragostea ta.. asa cum mancarea asta are nevoie de sare

..macaroane cu branza… nu, nu are treaba cu postul asta mancarea(sau poate ca are), dar tine loc de injuratura..

..cum ziceam.. macaroane cu branza!!!.. pentru ca ma enerveaza.. eu ma enervez..zau asa, nu ma mai sufar..imi vine sa ma iau la palme :-s..

.. stii cum e atunci cand simti ceva dar trebuie sa ignori complet starea aia… si cum s-o ignori?.. nu poti.. poti doar sa-ti distragi atentia pentru o vreme… dar cata vreme?.. pff numai intrebari idioate… toate doar ca sa nu-ti complici viata si asa deja incalcita.. sau sa n-o complici pe’a altora… de ce trebuie sa luptam intotdeauna pentru ceea ce ne dorim?.. de ce nu primim asa pur si simplu .. ca pe tava.. de unde stii tu ca n-o sa-l apreciezi asa cum trebuie.. poate chiar o s-o faci ..:-? poate🙂..

.. ma simt constransa din toate partile.. si nu pot sa fac nimic fara sa ingradesc pe altcineva.. fara sa risipesc iluziile altora.. pot sa-mi gasesc libertatea inimii .. doar prin incinerarea mintii.. si e atat de greu si de dureros sa te lupti sa o impaci pe cea dintai cu dreptatile celei din urma.. si macar de-ar avea cateva „dreptati” sau ratiuni.. dar cand n-are… cand nu gasesti nici macar un motiv impotriva sentimentelor tale.. poate doar frica sa te mai faca se tremuri..

... si de-ai stii ca nu trebuie.. ca nu ai cum.. te-ai resemna probabil ..dupa o vreme.. dar cand ai putea avea totul doar printr-un cuvant.. atat.. un gest de-al lui.. ar fi suficient sa uiti de frica, sa uiti de tot si sa te avanti pe marginea prapastiei..  .. cum sa te opui cand stii ca si el vrea.. ti-a spus-o de atatea ori.. dar n-are curajul sa faca nimic(te steapta pe tine.. si tu pe el..dar cat o sa va mai asteptati unul pe altul?).. vezi tu!.. si lui ii e frica… ii e frica de trecut.. si peste toate de necunoscutul a ceea ce-o sa fie.. .. o sa fie oare?.. mereu mi-am spus ca orice am face noi pentru a impiedica un lucru, daca trebuie sa se intample, pana la urma indiferent de vointa noastra.. tot o sa ne loveasca ..  dar poti sa te bazezi pe asta?.. nu poti.. pana si cei care spun ca totul este predestinat si ca nu putem schimba nimic se uita in stanga si in dreapta inainte sa treaca strada..

… si cu toate astea.. urasc sa stiu ca pot sa am ceea ce vreau dar nu fac nimic pentru asta.. urasc cand in loc sa il apropii defapt il alung.. urasc cand totul sta sub semnul intrebarii.. totul e imprevizibil.. urasc sa nu am control asupra situatiei.. cu toate ca stiu ca daca l-as avea m-as plictisi….. si atunci prefer sa dispar, sa ignor, sa ma ascund, sa devin invizibila.. sa ascult si sa privesc totul din umbra..

Nu, n-am fugit, ci astept momentul potrivit pentru a ma intoarce!

Lasă un răspuns

