5 bancuri de 10

  • Nu demult, la o scoala.

– Ia spune, Bula, cu ce seamana economia noastra de piata? intreaba profesoara.
– Cu un vapor …

– Cum vine asta?
– Pai, doamna profesoara, este ca economia noastra de piata abia se
tine pe linia de plutire? Este. Se clatina din toate partile? Se
clatina. Iti vine sa vomiti? Iti vine. Poti sa cobori? Nu poti!

  • Moare tiganul si ajunge pe lumea cealalta. Din intamplare da peste tovarasul Nicolae Ceausescu, care-l intreaba:

– Mai tigane, cand a fost mai bine, pe vremea mea sau in timpul marinarului?
– Tzuca-ti-as gura la dumneta, apoi clar ca pe vremea lui domnia ta. Atuncea politicienii politichea, muncitorii muncea si tiganii fura. Acuma, politicienii fura, muncitorii face politichie si toti se asteapta ca tiganii  sa lucreze.

  • La sedinta de partid , pentru ridicarea nivelului intelectual, Mircea Geoana explica:

− Sa presupunem ca dl. Ion Iliescu moare. Il ingropam, pe mormant creste o floare, vine o vaca si o mananca, mai incolo trage o balega, eu trec pe acolo si dupa ce, intamplator, calc in ea, zic: Ioane, Ioane, ce ai fost si ce ai ajuns ! Nastase tu poti sa-mi dai un exemplu?
− Da sefu’. sa presupunem ca dumneavoastra muriti, va inmormantam, creste o floare pe mormant,fireste, vine o vaca si o mananca, mai incolo trage o balega, eu intamplator calc in ea si zic : – Vai domnu’ Geoana, nu v-ati schimbat deloc !

  • Toti soldatii primeau permisie numai Bula nu.

Bula suparat catre comandata:
-Domnu comandant va rog sa-mi acordati si mie permisie…
comandantul:
-Bula vezi tu calul ala de acolo… daca il faci sa rada iti dau 2 saptamani permisie.
Bula merge la cal si ii spune ceva la ureche si calul incepe si rade. Comandantul mirat ii spune:
-Bula daca faci calul sa si planga ai o luna permisie.
Bula merge iar la cal si calul plange.
Comandantul si mai mirat ii spune:
-Bula daca imi spui cum ai facut 2 luni ai permisie.
Bula: -Pai prima data cand ati spus sa-l fac sa rada i-am spus ca am scula mai mare ca a lui, iar a doua oara cand ati spus sa-l fac sa planga i-am aratat-o…..

  • Un irakian si un kuweitian stateau fata in fata in transee si se impuscau de zor. La un moment dat irakianului i se blocheaza mitraliera:

– La bisda-bisdii matii de bushc’ imbuzit! injura irakianul in cea mai pura romaneasca de care era el in stare.
Kuweitianul il aude si il intreaba intr-o romaneasca la fel de pur stalcita:
– Bei bork de gaine, de inde stii la tine ruminejte, bei?
– Ieu facut jgoal la Rumania, bei gegule goglit!
– Zeu? Ji unde fecut la tine jgoal?
– In Biucresh.
– Ei! Ji ce jgoal fecut tu, bei?
– Bolitehnica. Da’ di ge?
– Pei ji eu fecutjgoal la Romania.
– Daaa? Ce jgoal?
– Eu fecut Medigin la Tirgu Murej.
Irakianul intre timp isi reparase mitraliera si incepe sa traga mai indarjit dupa kuweitian.
– Ia bei glonz, la bizda ma-tii de ungur !

Lasă un răspuns

