Going crazy.. wanna come?

.. n-am mai iesit 2 zile din casa si mi se pare ca s-a si schimbat lumea… excluzand faptul ca e soare.. e soare, dar la fel de frig, mare branza…😐

… oricum toate’s cu curu’n sus:)) in ultima vreme.. sau de la vreme.. oricare din astea 2 variante poate fi acceptata…  .. o prima chestie ar fi ca toti stim cum e sa fii claxonat in prostie pe strada(mai ales daca esti fata si arati ceva mai bine decat o matura cu zdrente).. doar ca ceea ce m-a surprins pe mine a fost masina de ‘servicii funerare’ ..de ce te-ar claxona un dric?.. e un semn ca ma cauta moartea :)))

.. ei da..am ras putin, am mers mai departe si.. cand colo ce sa vezi.. o fatuca la vre-0 120 cm..  ma opreste-n mijlocul strazii… ca sa ce.. vezi doamne sa-i dau id-ul..  cand a dat de privirea mea confuza :)) a tinut sa adauge.. „Nu pentru mine.. ptr un baiat” .. m-a bufnit rasul si i-am oferit in schim o pastila de cap..

…… si ca sa fie povestea completa.. cred ca m-am indragostit si dezandragostit de  vre-o 3 ori in ultimele 2 zile =)):))daca nici asta nu mai anunta sfarsitul lumii.. eu nu stiu ce sa mai zic.

p.s. vacanta placuta!

3 responses to this post.

  1. Interesant finalul…si urmeaza evidenta intrebare: ” de cineee?” :))
    Fi fericita ca esti cautata de baieti(poate si ei de 120-130 cm, ceea ce inseamna ca sunt tinerei) :)) Inca nu ai imbatranit!;) :)):*

    Răspunde

Lasă un răspuns

