oameni frustrati

..ma tot chinui sa scriu de cateva zile.. saptamani.. luni chiar.. si nu-mi iese.. de fiecare data cand spal vase..si aud apa cum curge.. imi vin toate ideile.. dar vin si pleaca odata cu apa pe canalizare..

.. ma asez in fata unei pagini albe.. si nu mai stiu nimic.. nu-mi mai place cum suna nimic.. toate’s seci.. viata asta e din ce in ce mai plictisitoare in ciuda ritmului alert si diversitatii sociale de care am parte..

. e .. 1:59 dimineata.. cu 2 sau 3 zile mai tarziu decat atunci cand am mazgalit partea maro de mai sus .. si daca atunci in lipsa acuta de idei ..poate.. aveam o vaga idee despre ce sa scriu.. acum s-a dus naibi si aia..

…nu mai stiu cine sau prin ce carte zicea „Niciodata sa nu-ti fie rusine. Accepta ceea ce-ti ofera viata, si cauta sa bei din paharele care se afla in fata ta. Trebuie sa bei din toate vinurile – din unele, doar o inghititura; din altele, toata sticla. Vei cunoaste vinul bun, numai dupa ce ai incercat vinul amar.”  .. dar stii care-i partea absurda a situatiei.. ca m-am saturat de atata amaraciune.. de atatea pahare..de atata gustat.. de atatea tipuri de vinuri.. de atatea inghitituri, din atatea sticle.. de atat amar de vreme.. 

.. vreau sa beau si eu dintr-o sticla care sa ma faca s-o degust pana la ultima picatura..sa n-o mai las.. dar poti?.. nu poti.. sunt prea multe si prea variate si prea tentante.. sa poti sa te opresti la o singura sticla.. alergi de colo colo sperand ca o sa gasesti ceea ce cauti.. uitand ca poate daca te-ai opri ai observa mai atent lucrurile din jurul tau..

…asa si eu.. alerg toata viata dupa ceea ce cred..problema e ca in fiecare zi cred in ceva diferit..

OAMENI FRUSTRATI

8 responses to this post.

  1. Posted by Deea on 26/04/2011 at 3:14 am

    Şi eu mă aflu în aceeaşi situaţie. Mă simt ca şi cum mi-aş fi pierdut inspiraţia.:)))

    Răspunde

    • Posted by Thais on 26/04/2011 at 1:54 pm

      :)) deea eu cred ca inspiratia asta vine din anumite trairi emotionale interioare:)) daca noi nu mai traim de unde mama ei de treaba sa avem inspiratie:)) ne transformam incep dar sigur in indivizi banali:))

      Răspunde

  2. Posted by Ferruccio on 26/04/2011 at 10:19 am

    N-am inteles ce-ai vrut sa zici, da’ cre’ si mie mi se intampla acelasi lucru.

    Răspunde

  3. Posted by Thais on 26/04/2011 at 1:49 pm

    o fi epidemie pe :)) wordpress:))=)) sau stai sa generalizez pe bloguri=))

    Răspunde

  4. […] mai vizualizate posturi Hai Pinocchio, mai spune-mi o minciuna!indragostiti prin ploaia de'amintirioameni frustratiea:"n-ai sa mai gasesti niciuna ca mine" .. el:"asa si sper"CELE MAI TARI COMEDII DIN 2011, PANA […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

