.. un fel de coma..ofera cineva niste adrenalina?

.. am nimerit iarasi intr-o gaura .. privesc in jurul meu si tot ce vad sunt pereti.. indraznesc sa ridic privirea si vad cerul ba senin, ba cu nori ce se fataie de colo colo..  as vrea sa ma ridic, dar am uitat cum sa ies din cutia asta..

De cateva saptamani bune sunt intr-o stare de  existenta complet liniara. Fac umbra pamantului. Nu traiesc. Nu fac nimic special: Ma trezesc, mananc, alerg cine stie pe unde, mananc, lucrez la cine stie ce, ma intorc acasa, mananc, pierd vremea pe net, ma pierd pe strazile pustii, fac o baie lunga, ma bag in pat si ma culc. Pierd prea multe ..renunt la prea multe crezand ca simplu e mai bine.. dar nu e ..e doar mai usor si apoi imi petrec restul timpului facandu-mi procese de constiinta. De-ar fi sa-mi reproduc grafic ultimele saptamani din viata, as desena o dunga orizontala.. una lunga si al dracu de monotona.

Mihnea sustine ca teoria se aplica si in viata sentimentala. As spune dragoste, dar aici nu-i vorba de dragoste. E vorba de sentimente dintre cele mai hidoase amestecate cu senzatii pe care nu reusesc sa le inteleg. Pentru ca atunci cand iubesti, iubesti pentru un motiv sau pentru o suma de motive, in vreme ce mie acum motivele nu-mi produc decat scarba. Prin urmare, cred ca sunt intr-o stare de profund dezgust.

Se spune ca pentru a trece peste o despartire ai nevoie de jumatate din timpul petrecut alaturi de persoana respectiva. Dar daca eu nu am de trecut peste o despartire? Daca eu incerc sa depasesc o clipa? Am nevoie de jumatate de clipa? Se pare ca nu. Pentru ca am ramas prinsa intr-un moment in care inima, mintea, corpul meu au paralizat de uimire, sila si dezamagire.

Ieri am iesit din linie. Am desenat o unda, negativa, dar totusi o unda. Am explodat. Am tipat in perna. Am plans de nervi si m-am ofticat la culme. Am decis, pentru intaia oara in viata mea, ca urasc pe cineva.. apoi m-am razgandit. Dar acum, cel putin am inteles. Stiu ca fiecare are o scuza pentru ceea ce face. Doar pentru ca eu nu inteleg motivele, nu inseamna ca persoana respectiva nu are in minte o explicatie foarte buna care ii justifica actiunile mizerabile.

Asta a fost ieri.. azi am ajuns pe aceeasi linie. Azi as vrea sa ma mai pot razgandi odata, pentru ca si sentimentul de ura e mai bun decat niciun alt sentiment.

…….a inteles cineva ceva din ce am scris???.. mdea NICI EU..

2 responses to this post.

  1. Parca mi-am vazut propria coma in articolu’ asta.
    Ai rabdare cu tine…si traieste momentele care merita totul pentru ca sunt ale tale.
    Asta simte un comist acum.
    Te-a pupat,

    Răspunde

Lasă un răspuns

