ce vreau de la tine?

Te-am iubit intotdeauna.. poate ca nu era o dragoste pasionala.. nicidecum… nu era o dragoste geloasa.. nici asta nu era.. nu era nici carnala, nici iubire adolescentina, nici un moft sau o dorinta trezita in miezul noptii, nu era genul ala de dragoste care te cuprinde si apoi te controleaza cu totul.. nu.. nu era o iubire pura, nu era nici de tata, nici de frate, nici de prieten, nu era dragostea aia pe care vrei s-o consumi pana la ultima picatura, sa iubesti nebuneste, fara discernamant;

te-am iubit altfel.. te-am iubit ca pe o parte din mine.. ca o samanta plantata undeva in interiorul meu, care a incoltit, a crescut iar acum dupa ce a uimit o lume intreaga cu „frumusetea” sa a simtit nevoia sa plece.. s-a lasat purtata de vant.. apoi dusa de valuri..  a crezut ca a invatat, ca stie acum si singura ce are de facut, dar a uitat ca lumea, chiar daca e impletita din vise, nu se bazeaza pe ele.. a uitat ca atunci cand te zmulgi cu totul, cand iti uiti radacinile, nu mai esti tu intreg.. o sa ai mereu o parte lipsa, ceva ce o sa te faca sa te simti intotdeauna singur printre toti ce-i care trec pasager prin viata ta.. toti cei care nu inseamna nimic, care nu simt nimic, pe care nu-i interesezi cu nimic.. toti cei care pentru o clipa te ridica  deasupra norilor, dar te lasa sa cazi pentru eternitate.

Intr-o zi m-am avantat prea mult in mare.. si te-ai indragostit de ea atat de tare ca te-ai prins de un val si nu i-ai mai dat drumul.. mi-a fost greu sa te las sa pleci, inca imi e, am incercat sa strig dupa tine, sa te fac sa te intorci, sa-ti explic, nu ca nu esti pregatit pentru o calatorie atat de lunga, ci ca sentimentele te vor impiedica in cele din urma sa respiri sub apa, ca’s multi rechini ce stau la panda si daca-ti inchipui ca n-or sa te vada te inseli.. o sa-i poti pacali ziua, dar noaptea?.. noaptea tu luminezi.. nu esti ca toti ceilalti.. tu inca ai o farama de suflet fosforescent.. si-or sa te inhate.

Am incercat sa mai raman in viata ta, sa fiu macar o prezenta fantomatica .. si doare .. firar sa fie, doare cand vad cum ma dai la o parte.. dupa atata vreme in care ti-am „crescut” aripi.. ce-o sa faci cu ele in apa?..si cu o ultima scanteie.. intrebi cu nerusinare ce vreau de la tine.. de parca as indrazni sa-ti cer ceva.. te-am rugat nu de mult un singur lucru, daca tot pleci ..macar sa pastrezi o parte din mine alaturi, si mi-ai dat o palma peste fata .. atat de tare incat s-a faramitat; acum sunt in genunchi.. adun mii de cioburi si le lipesc incet la locul lor.. pentru mine a inceput reconstructia si cu putin noroc odata cu cioburile o sa adun de prin moloz o alta samanta..care o sa incolteasca in „golul” lasat de tine.. 

Iar atunci cand va creste si o sa vrea sa plece o s-o rog la randu-i sa arunce ancora, ca atunci cand va simti nevoia sa fuga inapoi.. sa nu pluteasca in deriva, ci sa aiba unde se intoarce.. si o sa-i povestesc ca inaintea ei a mai fost cineva.. cineva care a invatat multe lectii, dar in timp a uitat-o, poate, pe cea mai importnata dintre ele.. cei care au ridicat ancora si s-au lasat dusi de valuri, indiferent pentru cat timp, indiferent cat de departe,  intr-un final, toti, au ajuns in acelasi loc: pe fundul oceanului.

2 responses to this post.

  1. „Dont waste your whole life trying to get back what was taken away. Sharks are assholes.”

    Răspunde

Lasă un răspuns

