asistenti sociali si babe senile

Scrie “asistent social” pe fruntea mea? Nu inteleg de ce dar orice baba sau mos care vrea sa treaca strada, sa coboare/urce scarile, sa ajunga la magazin sau sa faca orice alta activitate ma apuca pe mine de cot.. inevitabil. Si poti sa zici nu? NU poti.. ca nu e politicos.

Hai s-o iau pe rand. Nu ma criticati ca i-am facut babe sau mosi..  nu prefer termenul “persoana  in varsta” .. eu la batranete o sa fiu baba nu o persoana in varsta..  si apoi nu inteleg de ce se tot agata de mine. :-?? Daca nu pot sa meraga de ce nu stau acasa? Daca au vre-o urgenta cum de ma gasesc numai pe mine.. ?? Nu conteaza daca sunt singura, daca sunt cu prietenii, daca mai sunt inca 30 de oameni pe strada .. nu .. toti parca ar fi invizibili, iar eu sunt singura disponibila..

Poate crede cineva ca fac prea mare tamtam pe subiectul asta.. asa as fi zis si eu pana cand s-a intamplat sa nu fiu nici la plimbarea de seara.. nici la vre-o ora chiulita.. nici la o raita prin magazine .. trebuia sa ajung undeva urgent.. iar baba aia draguta nu intelegea cuvantul URGENT.. e una sa ajuti omu’ dar sa nu-ti mai dea drumul 15minute stiind ca eu am treaba in cealalta directive e deja bataie de joc..sau senilitate..??..

 Asta e acum.. am intarziat.. Mihnea chiar imi pare rau.. promit ca data viitoare daca ii vad de la distanta trec pe partea cealalta a strazii… a orasului chiar.. sau mai bine nu-mi cumperi tu niste baterii la aparatul de teleportat?.. sau stii ce? Ca sa coboram in lumea reala, data viitoare cand ai nevoie de mine.. fa bine si ia-ma cu masina de acasa.

P.S. iar am fost subtila ca un hipopotam..

Lasă un răspuns

