comedia vs drama bacului 2011

.. mare valva si cu bacul asta la romana.. chiar daca au fost toate bune si frumoase pana la iesirea din sala..  dupa s-a schimbat putin(mai mult) situatia..

Isteria nationala e reprezentata de Camil Petrescu .. cu ce o fi gresit el nu se stie dar tare a fost placut.. pe un site am dat de statistica asta: „În Vâlcea peste 50% au scris Stefan Gheorghidiu la subictul III” .. si dupa cate s-au discutat nu exista centru de examinare in care „dragostea si razboiul” sa nu fi patruns..

..si daca asta mai e cum mai e.. sa zicem ca s-au incurcat, ca n-au fost atenti, ca s-au gandit la drama intelectualului si nu la genul dramatic .. apai pentru cei care urmeaza ce scuze sa mai gasim ???

alte .. sa le zicem perle?? .. Morometii(mi-a stat mintea), Blaga- Mesterul Manole(dramatic ce-i drept dar fara legatura), In vreme de razboi ( Caragiale – Caragiale.. da ce are nuvela cu drama??), La hanul lui Manjoala (Dumnezeu cu mila), dl Goe(l-a scris Caragiale.. ? L-a scris.. ), Moartea Caprioarei(m-am blocat), Baltagul(cred ca l-a lovit in cap pe ala de-a scris asa ceva), Enigma Otiliei(asta chiar ca e o enigma);

.. si probabil.. or mai fi si alte opere ca doar suntem un popor cult.. dar n-am mai avut puterea necesara sa mai citesc ..in ritmul asta mai era putin si acopeream toata programa ..

P.S. comedie ptr cei ce corecteaza.. drama ptr cei ce au scris.. .. vrb aceea .. rezultatele vor fi pe masura subiectelor de-a rasu’ plansu’

15 responses to this post.

  1. Posted by alexaxela on 27/06/2011 at 11:26 pm

    tragi-comic

    Răspunde

  2. Posted by D&D on 27/06/2011 at 11:27 pm

    iuhuuu…eu ma anunt norocoasa…pt k nu mi.a placut niciodata Camil Petrescu…dar totusi nu avea nimic prea dramatic „Ultima noapte…”nu inteleg dc toata lumea a optat pt ea:)))….e vb aia:”de morti numai de bn”=)))

    Răspunde

    • Posted by Thais on 27/06/2011 at 11:30 pm

      bah pai nu e opera dramatica e roman psihologic toata ziua:)) numa k astia s au gandit la drama intectualului=))) Camil a scris saracu si dramaturgie da-i zice Jocul Ielelor😛

      Răspunde

  3. „Norocul e putin, lumea e prea multă…” de Carageale

    Răspunde

  4. Posted by alexaxela on 27/06/2011 at 11:28 pm

    eu trimit coomuri după doi useri :> e bine…

    Răspunde

  5. Posted by Andrei on 28/06/2011 at 8:45 am

    Ma eu as fi vrut sa scriu Sara pe deal, dar era dimineata:(( pe urma mi s-a facut cald si m-am gandit ca ar merge o Iarna pe ulita, dar mi-am dat seama ca am uitat sania acasa si nu pot sa scriu asa, cu mana in gura:)) nu inteleg de ce nu a luat nimeni in considerare Junimea, aia chiar e o drama a programei:)) oricum, Sara p-e ulita ramane baza:D

    Răspunde

    • Posted by Thais on 28/06/2011 at 11:29 am

      da sa scrii drama lui Andrei Lasc nu te-ai gandit?:))) sau ii lasi pe aia din 2156 sa te studieze?:))

      Răspunde

      • Posted by Andrei on 29/06/2011 at 10:37 pm

        Drama oi avea tu, dar nu as vrea sa te studieze si altii, ca la medicina:))

        Răspunde

        • Posted by Thais on 30/06/2011 at 12:48 am

          ah nu.. eu scriu dramele altora .. pe ale mele le pastrez ptr persoane „speciale” de traumatizat..
          si vrb aia.. fiecare studiaza pe cine vrea sa studieze.. in propriul mod.. cu propria metoda.. si dupa cum prea bine stii🙂 fiecare obtinand alte rezultate

          Răspunde

Lasă un răspuns

