FARA MASCA

Am trait o iluzie mai bine de un an jumatate..zic „am trait” ptr. ca totul s-a terminat azi.. sau mai bine zis ieri.. avand in vedere ca acum e trecut de miezul noptii.

Subconstientul mi-a intins o capcana.. iar acum cand am realizat ceea ce se petrecea de fapt nici nu stiu daca sa ma bucur sau sa-mi pun un semn de intrebare. Povestea nu e simpla, dar e clasica. Aceiasi doi vechi buni prieteni, diferiti ca si personalitate dar totusi atat de asemanatori. Atrasa de unul dintre ei dar am ajuns sa fiu cu celalalt, sa-l iubesc si sa-l transform in punctul central al vietii mele. Mereu a scartait ceva, probabil de asta s-a si terminat .. pentru ca n-a fost niciodata cel care trebuia sa fie.. am fost feicita, chiar am fost.. dar nu m-am simtit implinita nici macar o singura clipa..( dar cum nimic nu e intamplator…)

Astazi insa mi s-au deschis ochii.. astazi cand am aflat ca pleaca pentru o perioada mai lunga de timp si ca n-o sa-l mai vad sau aud.. nu m-am simtit nicicum ..nici goala, nici trista, nici ca si cum s-ar fi rupt o bucata din mine.. aproape ca nici nu-mi pasa..totusi am intentionat sa-l sun .. ca intre prieteni sa-i urez drum bun..(chiar daca de cele mai multe ori imi e indiferent… ma simt oarecum indatorata), dar m-am intalnit intamplator cu „vechiul si bunul” lui prieten… si probabil „la fel de intamplator” am uitat de toate.  Se  spune ca nu stii ce ai avut pana nu-l pierzi.. dar abia acum mi am dat seama ca eu n-am pierdut nimic .. ca tot ceea ce vroiam, tot ceea ce conta nu pleca nicaieri, EL nu pleca nicaieri, era langa mine, in stanga mea ( a invatat rapid ca un barbat care se respecta isi tine femeia in dreapta), si totul s-a luminat.

Era ca si cum mi s-ar fi luat valul de pe fata .. si vedeam atat de limpede, toate se legau. Acum imi era clar ca totul a fost o iluzie, ca m-am apropiat de prietenul lui pentru a ma apropia de EL, ca am ajuns sa-i iubesc prietenul pentru ca-l iubeam pe EL, ca de fiecare data cand sufeream alergam in bratele lui nu pentru consolare, ci ca pretext, acum am inteles adevaratul motiv pentru care omul pe care „mi-am propus” sa-l iubesc nu-mi starnea nicio senzatie, iar EL e suficient sa-si faca simtita prezenta pentru a-mi insenina ziua, am inteles de ce, chiar daca nu mai aveam nimic pentru cel pe care-l iubisem candva, ma intorceam mereu in grupul lui de prieteni din inertie, am trait in umbra unui alt barbat doar pentru a fi alaturi de EL si m-am mintit asa 1 an si 9 luni.

Azi cand am realizat toate astea m-am simtit in sfarsit libera, pur si simplu radeam cu pofta, eram eliberata din lanturile trecutului alaturi de un barbat iubit iluzoriu .. si cu toate cele  imi e rusine de mine.. imi e rusine ca m-am multumit cu premiul de consolare.. ca n-am luptat ptr. ceea ce vroiam de fapt, ca m-am ascuns atata timp in spatele unei masti ce  s-a mulat atat de bine incat la un moment dat m-a facut sa uit pentru cine ma aflam de fapt acolo.

Poate o sa crezi ca acum cand nu mai e nicio bariera intre noi o sa fac ce trebuie de data asta, ca o sa-l las pe celalalt sa plece si o sa raman langa cel cu care trebuia de fapt sa fiu de la inceput, dar m-am saturat sa alerg dupa himere si sa fiu fericita numai pe jumatate… asa ca eu o sa ii las pe amandoi sa plece, poate ar trebui sa plec si eu.. e timpul sa trec peste, sa uit, sa schimb orizontul si s-o iau de la capat in alte locuri, cu alti oameni.. iar de data asta FARA MASCA.

Lasă un răspuns

