Acum am inteles (oare!!)

E 2:53 dimineata ..si e foarte probabil sa nu fiu coerenta asa ca va introduc direct in poveste:

Eu aveam 8 spre 9 ani .. el avea 19 (n-a trecut asa mult timp de atunci) .. tot ce-mi amintesc e ca aveam o problema in a-l saluta. Mi se parea prea mare ptr. un simplu „salut” .. dar prea tanar ptr. un salut formal si respectuos. De fiecare daca cand il vedeam dimineata ma rusinam toata.. ca dupa impasul primei intalniri sa nu mai am nimic toata ziua.. acum am ajuns sa ne tragem de sireturi.. amandoi fiind adolescenti ( sa nu mai spuneti la nimeni ca mai are putin si ajunge la 30).

In fine .. m-am abatut putin de la subiect.. ideea era ca azi.. sau avand in vedere ora.. ieri.. o copila.. tot pe la vre-o 8 ani.. pe scara blocului .. vazandu-ma ca urc.. ma saluta: „- Buna…. saru’mana” ..  i-am zambit larg si i-am ciufulit putin parul.

M-am bucurat ca nu’s singura care avea astfel de probleme in copilarie. Acum stau totusi sa ma intreb: la cine e problema? la 8 ani ai lor ne respecta atat de mult incat sa meritam un „sarumana” sau dupa 19 ani chiar incepi sa imbatranesti.. ( acum sa nu intelegeti gresit.. nu ma simt ATAT de baba)🙂

Lasă un răspuns

