Johnny Depp – a Deep guy

Vorbeam cu o prietena acum 2 zile ( era de fapt un el.. dar e mai plauzibil sa ai o astfel de discutie cu o femeie .. asa ca i-am schimbat sexul ..ptr credibilitate) despre fidelitate.. sau mai bine zis lipsa ei.. si ce se intampla atunci cand incepi sa ai sentimente pentru asa numitul „amant” .  Am fost tentata automat sa-i spun ca din moment ce sentimentele sunt ptr cel din urma venit.. sa renunte la primul.. doar ca nu era atat de simplu.. pe cat credeam eu..  Mi-a explicat cum si de ce ii iubeste pe amandoi.. cum si de ce nu poate sa renunte la niciunul din ei.. cum si de ce ajunsese la final sa fie mai mult stresata decat fericita..

Mie personal nu-mi plac toate nodurile astea intre sfori.. mie-mi place sa gasesc tot ce am nevoie intr-un singur barbat.. si daca nu gasesc continui sa caut..  nu ca doi nu mi-ar placea .. doar ca’s prea comoda ptr. atata drama.

Am luat-o la povesti.. i-am supus unor analize drastice pe cei doi pretendenti.. tot in zadar .. tot mai putin poza asta:Se pare totusi ca Depp a inspirat-o.. .. s-a uitat lung la citatul asta cam 3 minute si dintr-o data a zis:

– Mi se pare si normal.. are perfecta dreptate.. ii parasesc pe amandoi!

P.S. Ma indoiesc ca nu stie engleza.. asa ca atunci am pus o fata lunga.. acum imi starneste rasul🙂

Lasă un răspuns

