Feels Like Christmas

………………………………

….M-am intors din oras si, spre deosebire de anul trecut, de cum am intrat pe usa m-a izbit o atmosfera de Craciun.. colindele rasunau prin toata casa, mama si tata erau in bucatarie „chinuindu-se” sa lege friptura iar pe monitor dansau fulgii de zapada. (macar acolo..daca afara nu se poate)

..si cum eu n-am putut sa merg la colindat cu fostii colegi.. au venit ei pe la mine cu colindul… (cel putin o parte din ei.. cea care conta).. de aici pana la canile de vin fiert, amintiri rascolite si patanii amuzante n-a fost nici macar un pas.

Azi mi-am amintit ca inca se mai simte mirosul Craciunului, nu ca la 4 ani cand nu dormeai asteptandu-l pe Mosu .. nu ca la 12ani,  venind de la sanius inghetat si luand in brate soba, ci ca la 19.. atunci cand te intorci acasa dupa un semestru de facultate si gasesti parca neschimbat tot locul incropat in aroma de sarbatoare.

…M-a acoperit o aura de sensibilitate.. vine cu ea, Craciunul .. si-am inteles abia acum ca nu se petrece doar in familie, ci cu toti cei dragi … de asta Andreea mi-a adus mii de zambete……… de asta mi-ar fi placut ca Rares sa fie aici …. si nimic altceva n-ar fi facut Craciunul asta perfect.. s-au mai bine zis..  nimic n-ar fi facut Craciunul asta mai Craciun!

Asculta Zambeste Iarta Iubeste

„Poti sa razi, sa iubesti,
Doar odata-i Craciunul…!
Sa te bucuri de tot ce e-n jur…
Si sa ai ce-ti doresti.”   ………..

Lasă un răspuns

