7 obiceiuri proaste care fac burtă

1. FumatulPoate că acest obicei îţi reduce apetitul şi astfel te scapă de câteva kilograme, dar studiile arată că fumatul influenţează zonele în care se acumulează grăsimea. Un studiu recent condus de specialiştii britanici a arătat că fumătorii au dimensiunea taliei mai mare decât nefumătorii. Cercetări anterioare au demonstrat că grăsimea abdominală predispune la numeroase probleme de sănătate precum demenţă, cancer pancreatic, diabet, infertilitate, hipertensiune arterială şi boli cardiovasculare.

2. Consum excesiv de alcoolUn păhărel din când în când nu face rău nimănui, însă când faci din consumul de alcool un obicei, este foarte probabil să te trezeşti cu o burtică de toată frumuseţea. De ce? Motivul principal este că alcoolul afectează capacitatea ficatului de a metaboliza grăsimea. De asemenea, băturile alcoolice pot fi adevărate bombe calorice. Vinul roşu este poate cea mai bună băutură alcoolică pentru tine şi asta pentru că, potrivit cercetătorilor, te ajută în lupta împotriva colăceilor.

3. StresulNu îţi aduce doar riduri şi fire de păr albe, ci şi kilograme şi centimentri în plus la talie. Studiile au descoperit că un nivel ridicat de cortizol, hormonul eliberat în situaţiile stresante, favorizează acumularea de grăsime abdominală. Încearcă câteva metode de relaxare şi nu lăsa stresul să-ţi afecteze sănătatea şi silueta.

4. Postura greşităPe lângă faptul că-ţi va da mai multă încredere în tine, o postură corectă te va ajuta să-ţi încordezi muşchii abdomenului, cât şi ai spatelui. Trage burta, încordează muşchii abdominali şi efectele vor fi surprinzătoare. În plus, acest mic exercitiu te va ajuta să lucrezi muschii de la nivelul abdomenului. Pentru o postură corectă, îndreaptă spatele, astfel încât atunci când stai în picioare, capul, spatele şi picioarele să formeze o linie dreaptă.

5. Nu ţii cont de regula celor 2 litri de apă pe ziApa joacă un rol important în procesul de slăbire şi mai ales în topirea grăsimii din jurul abdomenului, spun nutriţioniştii. Corpul tău funcţionează mai bine când este perfect hidratat. În plus, apa creşte senzaţia de saţietate şi te ajută să mănânci mai puţin. Asigură-te că ai întotdeauna la îndemână o sticlă sau un pahar plin cu apă pentru a-ţi potoli setea.

6. Nu ai un program fix de somnNu o dată ţi s-a întâmplat să pierzi noaptea în faţa calculatorului sau prin oraş cu fetele. Acest obicei nu este tocmai sănătos. Specialiştii recomandă 6-8 ore de somn pe noapte. De asemenea, studiile au demonstrat că oboseala nu numai că ne îmbătrâneşte dar ne şi afectează silueta. Potrivit acestora, starea de oboseală intensifică senzaţia de foame şi ne face mai vulnerabili în faţa alimentelor bogate în calorii.

7. Sari peste mese şi te înfometezi pentru a slăbiGreşit. Deşi este prima soluţie care îţi vine în minte când vrei să dai jos câteva kilograme, nu este deloc eficientă. Din contră, susţin nutriţioniştii. Organismul va reacţiona la înfometare eliberând aşa numiţii hormoni ai stresului care transformă caloriile în grăsime.

furat de la Eva.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: