Hello.. I’m still here

Nu exagerez cand spun ca am stagnat un an intreg… ca n-am evoluat cu nimic…

Stiu asta pentru ca n-am avut nimic de spus. De un an de zile n-am mai postat nimic concret. N-am mai asternut ganduri pe hartie. Nici macar nu mi-a mai trecut prin minte ca as putea scrie ceva.

Sa dau vina pe ce?.. Sa presupun ca n-am avut subiecte?… Ca orarul de la facultate, noua viata si iubitul imi ocupa tot timpul?… ei bine nu e asa ..oricand poti sa-ti faci timp pentru ceea ce-ti place.. sau te relaxeaza. Poate n-am pus eu problema asa cum trebuie.

Oricum ar fi „singuratatea” ma ajunge din urma, iar eu am prea multe ganduri si sentimente pentru a le pastra numai pentru mine. Asa ca, poate ar fi timpul sa o iau de la capat.. si sa-mi las degetele sa negocieze cu pagina asta o eliberare conditionata.

A constiintei mele. Desigur.

 

Lasă un răspuns

