system error

Vai si ce ma mai laudam… am zis ca de anu’ asta o sa incep sa scriu iarasi… iarasi m-am dat in barci ..si de data asta chiar tare de tot.

N-am mai scris nici cat un ac de albina.. iar in momentul asta o fac pentru simplul motiv ca sunt racita cobzalogo_home si nu-mi sta mintea la facultate. Mda.. facultate.. asta e cuvantul in jurul caruia am roit din octombrie incoace. Si eu care credeam ca anul 1 a fost supraincarcat. Da de unde..!!??!!!

Ca sa se inteleaga de unde pana unde „ofuscarea” asta.. ei bine daca in primul an era suficient sa stau la facultate si in rest sa ma ocup de altele.. acus la orele pierdute in banci se mai adauga si orele suplimentare de acasa, dupa cum urmeaza:

Luni: – ajung la 8 la facultate.. de unde mai plec pe la orele 18.. cand ajung acasa la 19 abia mai imbuc una alta, ma invart de  3 ori si la putin peste ora 21 adorm mai ceva ca un pui de prepelita lovit de autobuz.

Marti: – programul tine in mod tragic de la ora 8:00 la 20:00 … si mai frumos fata de ziua precedenta..

Miercuri: – eee lucrurile se mai schimba putin .. miercurea plec de acasa la ora 11… ca ma intorc acasa pe la 9 fara ceva seara..e cu totul alta idee..deja in punctul asta al saptamanii nu mai am puterea sa ajung la frigider si adorm asa.. eventual cu tot cu baluta de la coltul gurii..

Joi: – e zi de distractie.. am doar 6 ore de la 8 la 14.. deja pot sa ma simt ca la liceu.. ajung acasa mananc , NU spal vasele, ma apuc de scris.. doar vinerea e o zi plina (de teme).. uneori ma mai bate gandul sa ies din casa sa ma plimb.. apoi realizez ori ca n-am cu cine ori ca’s prea praf cu capu’ ptr. o portie de socializare si renunt la idee.

Vineri: – e deja legenda.. trezit dimineata, facut bagaje, alergat la RATB la ora 9, ca la 10 incep terorizarile… se termina tot circul pe la 4 sau ceva mai devreme daca lucram fara pauze.. apoi un alt sprint pana la gara… pana acasa … cealalta casa.. unde le mai povestesc alor mei una alta si-i las la TV.. evident eu adorm. Pana si bunicu’ se culca mai tarziu decat mine.

Sambata: – uuuaaaai e sambata fericire maxima.. da de unde la 9:30 incepe programul .. mai precis maratonul de scris ptr. luni si marti. O data pe luna termin pana’n 8 seara si mai ies cu „lumea” .. asta da eveniment .

Duminica: – continuarea maratonului ptr. miercuri si joi.. bagaje.. alergatura spre  gara, apoi acasa… cealalta casa..  despachetez.. mananc ceva si ma proptesc in pat .tired_husband

Si asta e programul 01. Oct – 10. Noi … apoi incep examenele ..1 sau 2 pe saptamana.. alta bataie de cap, alta distractie, alta ora de somn. De ceva vreme nici nu mai inteleg sintagma „Iar e luni?” .. ptr. mine fiecare zi e luni.. ce mai conteaza.. 

In perioada asta se cam duc si bateriile.. stiu ca mai au 2 saptamani de functionare si apoi au ceva vacanta.. nu multa.. asa cat sa se incarce ptr urmatoarea luna cu cate 2..3 examene pe saptamana.

Apoi stai sa te gandesti ca daca nu te impiedici in timpul maratonului astuia si scapi fara restante (printr-o minune) .. o sa ai in vara timp de refacere 4 luni. Dar despre asta o sa vorbim alta data… poate in vacanta de Paste… Aaa.. am uitat … nu am vacanta de Paste.

 

 

Lasă un răspuns

