Uneori simt nevoia sa scriu

Cand mi se face dor simt nevoia sa scriu.

Sunt oameni care scriu orice, sunt oameni care scriu pentru cineva, sunt oameni care scriu pentru ca au trait lucruri interesante si ar fi pacat sa nu le impartaseasca, sunt oameni care nu au experimentat si atunci traiesc prin povestea pe care o creeaza.DSCN3154

Cand mi se face dor simt nevoia sa scriu.

Sunt povesti simple sau pline de pasiune. Sunt povesti despre orice sau despre cineva. Sunt povesti care nu ar fi trebuit sa se termine, si atunci, singura cale prin care le mai poti tine in viata e sa scrii despre ele.

Cand mi se face dor simt nevoia sa scriu.

Uneori simt nevoia sa scriu, pentru ca distanta dintre cuvinte darama distanta dintre noi, pentru ca ele, cuvintele, nu stiu decat ce le spun eu, pentru ca daca realitatea ar fi dictata de aceleasi cuvinte am fi prea ocupati sa traim … si atunci cine ar mai scrie?

Cand mi se face dor simt nevoia sa scriu.

Lasă un răspuns

