Cherophobia

Mi-ai spus candva ca noi suntem ca un om super gras care vrea sa fie fit. Si pentru asta are mult de tras, trebuie sa tina dieta, sa faca sport, sa mearga la sala.
Si stii ce?.. cam asa e. Multa vreme ignori, negi, incerci putin si renunti. N-ai destula motivatie. E prea greu. Iti imaginezi ce misto ar fi sa fii si tu asa slab, da’ sigur n-o sa ti se intample tie, doar te cunosti.
Pana intr-o zi. Intr-o zi cand o sa te opresti si o sa te gandesti ce faci cu viata ta. Nu e sanatos deloc sa te complaci in situatia asta. Incepi sa te intrebi cum de ai putut sa iti faci tie una ca asta pentu atata timp.

Eu m am oprit. Eu nu vreau sa ma mai complac. Sunt dispusa sa merg la sala, sa depun efort, sa mananc sanatos si sa simt cum doare. Pentru ca daca nu doare, nu faci lucruruile cum trebuie.

Dar stii care-i treaba cu efortul asta? Ca e chinuitor la inceput, si pentru cateva luni e posibil sa nici nu vezi rezultate. Dar apoi toata munca asta incepe sa te rasplateasca, incepi sa vezi rezultate, iar asta te motiveaza sa continui. Apoi intr-o zi, fara sa-ti dai seama, esti fit. Intr-o zi greutatea aia pe care la inceput o ridicai scrasnind din dinti acum o ridici cu zambetul pe buze, tragand cu ochiul la tipa ce face fandari nu departe de tine.

I am committed to start working with our fat guy and I have a +1 membership. The real question now is: Are you ready to join me?

Lasă un comentariu