gogule mananci rahat.. THe eND

  • am o prietena, are 16 ani si este virgina. eu doresc sa fac sex cu ea dar altfel decat so dezverginez. ce pot face?
  • Eu sunt fata,am 18 ani si vreau sa fac sex cu alta fata de 17 ani.E ceva rau in asta? daca se supara prietenul meu? ( sunt sigura ca daca-l primesti intre voi doua nu se supara:))) )
  • sal sunt o fata si ma enerveaza la cume knd parintii mei fac sex nush dc dar nu ma simt bine mai ales knd geme maicamia si taicamiu cum as putea sa ma dezobisnuesc sa am ceva impotriva lor
  • am ciclu de 2 zile si curge foarte am folosit 10 absorbante si tot curge intruna .curge cu vasele de sange
  • BUNA> MA NUMESC NINE (PORECLA) SI AM INSARCINAT O FAT DE 13 ANI . si EU TOT 13 ANI AM SI MAMA EI VREA SA MA OMOARE . CE SA FAK ?
  • Buna!Sunt fata si am 17 ani.Am facut sex de patru ori cu iubitul meu,dar el vrea sa fiu insarcinata!!!m-a obligat sa fac toate felurile de sex:sex oral,ejaculare etc.Ce ma fac?(proasta deja esti.. altceva ce sa te mai faci?)
  • am 16 ani si penisul meu are 5 cm ce ma fac????????

material optional:

am mare nevoie de ajutorul tau…pr meu cu care am stat 3 sapt s-a desp de mine, pt ca mi-a zis ca el voia o relatie serioasa, si ca nu statea cu cineva de dragu de a sta, si ca trebuia sa simta cv, si pt mine nu simte nimic..+le-a mai spus prietenelor apropiate ca noi doi nu aveam comunicare in relatie..adevaru asta era, nu vorbeam mai nimic, ne vedeam rar…acum ne-am desp dar mai vb pe net, eu mai plang mult dupa el..in fine mi-am propus sa il recastig, vr sa vb cu el mai mult mai mult acum cand ‘stem amici’ decat inainte…totusi nu stiu cum sa ma fac dorita, vr sa il fac sa-mi simta lipsa…nu stiu cum.Am avut ft mare grija de el…knd era racit sufeream sa-l vad asa…i-am dus ceai, sa se faca bine, si prajituri, i-am facut si curatenie, i-am spalat vasele, ca sa-i fie mai usor,..e genu de baiat sensibil in ad sf lui..locuieste singur si ii e si lui greu, vreau sa-i arat ca sunt al de el, dar nush cum?…ma gandeam sa-l intr daca vrea sa ciocnim maine un ou.I-am pictat frum un ou cu chitara ! te rog da-mi si mie niste sf cum sa-l fac sa-mi duca lipsa? Te pup, o seara buna Paste fericit!

e vina mea ca nu l-am postat de paste… asta e:).. nu primim intotdeauna la timp toate raspunsurile..

si uite asa s-a incheiat seria cu domnu’ gogu:).. asa e cu vedetele astea.. cand iti e lumea mai draga ele pleaca in vacanta :)).. have a gr8 life guys 😉


Lasă un comentariu