gogule mananci rahat.. 15

  • sunt baiat …am 16 ani si nu stiu daca e bine sa fac sex cu o fata desi nu m-am dezvoltat inca complet
  • Baiat 14 ani. Am si eu o problema de fiecare data cand ma dezbrac ma excit
  • buna sunt baiat si am 14 ani jumvreau sa va intreb daca pot sa imi incep viata sexuala acum . am par pubian mi-au aparut cosui pe barba si putine pe frunte si mi s-a ingrosat vocea
  • Sunt o fata!Am 12 ani.Cred ca mi-a aprut prima menstruatie.Ce ar trebuii sa fac?Sa imi pun tampon?Astept raspuns.
  • sunt baiat am 16 ani si cand mereu cand tzin in bratze o fata am erectzie
  • sunt fata si am 12 ani.am o nelamurire :Nu-mi pot da seama care este himenul? ni s-a vorbit la scoala despre el dar nu stiu care este.Am bagat un deget in vagin si nu am simtit nici o membrana cum se spune ca ar fi la intrarea in vagin>toate astea le-am vazut cu ajutorul oglinzii dupa cum ne-a recomandat la scl pt a ne cunoaste corpul mai bine.Stiu ca exista doar 4 labii dar la intrarea in vagin exista(la mine) alte 2 care seamana cu labiile
  • Daca mananc mai sanatos pot sa grabesc venirea ciclului? Eu vreau sa vina mai repede si nu stiu ce sa fac. 12 ani.

material optional:

am citit de mai multe ori in revistele pt fete despre fetele care ajungeau sa se atinga in diferite parti ale corpului impreuna cu prietenii sai si altele spuneau k le bagau degetul in vagin. ei bine, m-am \\\\\\\\\\\\\\\”jucat\\\\\\\\\\\\\\\” si eu cu prietenul meu, dar nu a bagat degetul tare, aproape deloc. totusi, pe mine m-am cam deranjat si i-am spus imediat sa se opreasca si s-a oprit. inrebarea mea este de fapt o nelamurire, nici macar o nelamurire de fapt, eu stiu k nu ai cum sa ramai insarcinata doar cu degetul pt k nu produce spermatozoizi, dar totusi pt k acum mi s-a intamplat si mie vreau sa mi se confirme k sa fiu linistita. deci, pot sau nu sa raman insarcinata daca m-a atins cu degetul pe vagin? sau pot lua BTS? va rog, confirmati-mi sau infirmati-mi!