gogule mananci rahat.. 9

  • am 15 ani si sunt fata si vreau sa intreb ceva important in numele a mai multor fete. Introducerea degetului in vagin poate provoca hemoragii?
  • Ma numesc Vlad si as vrea sa stiu daca dupa ejaculare,trebuie schibat prezervativul,sau ramane acel prezervativ? ( tu vrei sa faci cocktail?)
  • Buna.Am si eu o intrebare:dupa ce baiatul a avut erectie de ce nu-i place sa i se mai faca sex oral? (???? ??? ??)
  • poti ramane insarcinata fara penetrare?
  • am 15 ani si sunt baiat as vrea sa stiu daca este normal sa fi facut sex pana acu . eu oricum am facut (..altu’ care se lauda)
  • As vrea sa stiu: 1.Se poate face sex la 12 ani? 2.Cati ani trebuie sa ai pt a face sex?? (dc naiba is 2 intrebari ptr acelasi rahat?)
  • o intrebare stupida sa spun acuma dragostea cu 3 femei la cine sa leo ei primu nush cu care sa incep (deci are 3 femei si nu stie cu care sa inceapa?)

material optional:

Hey!Eu am facut sex cu prietenul meu de18 ani,iar eu am 15 ani!Ieri am fost la o doctorita mea si mi-a spus ca am ramas gravida!Cum sa le zic parintilor mei asta?Sunt in luna a TREIA nu se prea vede!Dar doctorita mi-a spus ca numai pot sa avortez.Dar ma bucur..oricum vroiam sa am copiii.Pa

dupa 2 saptamani:

Ms tuturor fetelor care mi-au dat sfaturi in legatura cu sarcina mea,si chiar mia-ti deschis ochii,mai ales fata a doua,pana in Iunie mai pot sa fac scoala..si atunci mai vad eu..continui cumva..dar am noroc mare..ca cum a auzit prietenul meu ca sunt gravida..m-a cerut imediat ca sotie!Si ne vom casatori..cu acordul parintilor mei..nunta,..daca merge totul bine va fi in 28 august..de ziua mea!

Femeia – caracterizare autohtona

Cand e mica mica, ea vrea sa fie doctorita. Se machiaza, are telefon mobil si hainele unei anumite vedete. Nu are voie cu baieti. In gimnaziu e mai tare la toate materiile decat sexul opus si invata pe de rost orice. Stie si ISBN-ul cartii. E mult Tokyo Hotel si aici sau fetele alese pe spranceana de Costi. Se stie el care, fara numar. La liceu, sufera si e in stare sa-si dea viata daca de regula, cel mai smecher dintre baietii mari nu a bagat-o in seama. Se machiaza intens, are fustite, cateva perechi de gizme, multe perechi de pantofi si cum prinde doua ore libere e la shopping. Cand nu are timp liber, tot la shopping e. In facultate, e preocupata de congrese, intalniri, comitete. Stie si ISBN-ul cartilor de aici. Vine la cursuri.

Primul job aduce tinuta office si musai o punga de carton cu un brand renumit pe ea. Tine acolo un sendvis, o cafea si o carte de Coelho. Este indragostita de instructorul de fitness si de sef. Nu se hotaraste la care tine mai mult. Vrea sa se marite deja si e in stare sa il ia pe primul iesit in cale. La 30 de ani, are deja zece ani de cand conduce…

La 40 de ani, incepe sa fie preocupata de riduri si de celulita. De celulita era preocupata din adolescenta dar acum devine obsesie. Obsesie devine in scurt timp obisnuinta. Are tot felul de creme. Intra pe site-uri de social networking si face conversatii experimentale. E inca fluierata pe strada, dar de batrani. E bine si asa.La 50 de ani, se gandeste la clipele de glorie din trecut si mai putin la viitor. Indrageste tot mai multe telenovele. Se bucura de prezenta copiilor si tipa la prezenta sotului.

La 65 de ani, daca ramane pe picioare se plimba usor prin parcuri, cu grija mare la osteoporoza. Daca nu se tine bine pe picioare, sta in casa la telenovele si priveste pe geam, pe vizor, pe gaura cheii. Tot vrea sa stie absolut tot ce se intampla in lume. Primeste vizite zilnic, fara sa conteze cine vine. Sunt multe lucruri de vorbit si e pacat sa pleci fara sa le abordezi pe toate…

preluat de pe yuppy.ro