gogule mananci rahat.. 6

  • Cum se face mansturbarea? La baieti .. am 15 ani si sunt virgin are ceva ?
  • pe la 14 ani iti vine asa o pofta de sex , e adevarat ? sau e normal ? Cum voi putea face primul pas ?(sunt baiat, 14 ani)
  • Cum pot sa atrag o fata ? Adik cum pot s-o bag in pat ? :)) fetele se masturbeaza??de la varsta de 14 ani ?? (sigur esti sosia celui de mai sus)
  • de ce ma doare burta daca stau pe burta atunci cand ma culc cu prietenul meu? (cum te culci cu el pe burta?)
  • cum se folosesc absorbantele?mi-a venit si nu stiu cum sa pun un tampon! AJUTATI UN COPIL SARMAN! prietenul mi-a zis ca se pun prin urechi. e adevarat.. si doare? .. (nush ce te doare pe tine.. dar pe mine ma doare de la atata prostie)
  • Sunt fata,15ani si am o intrebare cand le vine baietilor pt.prima data sperma? (cand o cheama)
  • Cum imi dau seama daca mai sunt virgina? Daca sunt virgina imi pot vedea himenul in oglina daca imi despart picioarele?Eu m-am uitat o data si nu l-am vazut. Asta inseamna ca nu mai sunt virgina? (inseamna ca n-ai departat destul)

A bea sau a nu bea Coca-Cola

La ce e buna Cola:

  • Eliminarea sangelui de pe sosele in urma accidenteleor rutiere;
  • Curatarea closetului;
  • Inlaturarea oxidului de pe suprafete cromate;
  • Curatarea clamelor bateriei auto;
  • Slabirea suruburilor oxidate;
  • Desprinderea hartiilor, gumei, siliconului lipite pe suprafete de sticla;
  • Curatarea parbrizului;

De ce nu e buna Cola:

  • de baut;

gogule mananci rahat.. 5

  • Care este clitorisul?
  • As vrea sa stiu daca am facut dragoste cu 6 zile inainte de ciclu este sanse ca fata sa ramana insarcinata? (este , nu este, sa stieee)
  • baiat, 18 ani. as vrea sa stiu daca si ce diferente exista intre un baiat virgin si unul care deja si-a inceput viata sexuala.. ( ala care si-a inceput-o stie „care e clitorisu’ „)
  • sunt un baiat de 15 ani si uite ca de un timp bun am o problema sacaitoare:mi s-au unflat sfarcurile. Nu stiu daca e normal dar e jenant ca trebuie sa port bluze largi ca sa nu se vada.pana aici mai era cum era dar treaba e ca un sfarc s-a micsorat si altul nu. ce sa fac sa scap de belea?
  • sunt fata am 14 ani si am o problema fff grava 😦 zilele astea mi-am indepartat parul din zona intima cu lama, iar acum am observat ca mi-au iesit bubite mici si rosii MAI POT FACE PLAJA DE ACUM IN COLO???
  • ma mananca TESTICULELE de inebunesc!!!! sa ma dau cu spuma de ras??? sau poate cu frisca olaa-laaa!!DAR stiu care este problema imi ntrebuie o fata DECI SUNT DISPONIBIL!!! O AM DE 20 CM
  • Sunt baiat de 16 ani am si eu o problema pielea de pe p.e.n.i.s.u.l meu nu se da la o parte cand o fac cu prietena mea sau cand ma m.a.s.t.u.r.b.e.z.Se da doar jumate tot ma gandesc la sex. ce sa fac?

cati idioti pe lume:))