gogule mananci rahat.. 3

  • As vrea sa stiu daca o fata poata ramine insarcinata doar cu sperma sau mai sunt si alte moduri:cu apa de exempl?
  • cum sa fac sa atrag baietii la mine?
  • sunt fata am 16 ani si un prieten de 18 anisi sub gandul ca nu trebuie sa facem dragste el nu introduce in mine ci doar ne atingem si ne facem sa ne simtim bine este pericol? (pericol.. este de prea multa prostie pe cm cub)
  • este bine sa te masturbezi? te mai plac fetele daca afla?
  • am 15 ani si sunt fata.eu ma consider pregatita pt a face sex dar am o mare problema.am labiile mici foarte mari,mai mari decat cele mari si am observat ca restul fetelor nu le au asa.este o boala? :))))=)))
  • vreau sa sarut un baiat… si nu stiu in ce conditii ..el ma place dar eu nu..ce sa fac? (huuuuu??)
  • am 17 ani si nici o fata nu ma place .. (asa si..?…….. poate te palc baietii:))

postul asta e mai slabut dar a fost asa de incalzire.. pentru runda de maine:>:> see uuu

cum :> vrei? …. all finished

..aloha si voua..  imi e o lene si un somn.. incat  nici macar nu stiu de ce scriu…

……sau stiu?.. me idiot.. :)) … sa zicem ca iar’ e un post cu dedicatie  ..(unul scurt).. si putini or sa inteleaga ce aberez eu aici;)).. so… o sa zic doar ca mie nu-mi place sa fac lucrurile doar pe jumatate.. cand te apuci de ceva ..faci pana la capat.. mereu am zis .. totul sau nimic.. la ce sa faci compromisuri daca nu e neaparat nevoie??

..

asa ca .. (asta e sinonim cu ..”in concluzie”).. nu dati vina pe EL…. nu e vina lui ca mie nu-mi place sa las lucrurile nerezolvate… dar il puteti oricand blama „ca nu se tine tare” ..(pe pozitii:-„)

..

indiciu de lectura: Trei, doamne, si toti trei (strofele 6-11 )

….….repet.. indiciul este doar ptr. cei care au habar despre ce vorbesc:)

.

have a gr8 day my friend:*